hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

Hej å hå nu rullar de på! (lol, bra jag rimmar)

Random spontant inlägg. Jag dricker varm o'boy med glass o chokladsås med sugrör. Låter ganska gott..? Sanningen e att jag får diabetes. Vilken är bra, lr hur? Jag e positiv. 

Annars läste jag ut L.A. Candy idag, och måste läsa Sweet little lies typ.. nu? Ska börja skriva analys på den nu (not). Skola imorn -.-  tänk positiv... POSITIV! Hurray.. skola imorn..!
Btw, fisgratäng imorn i skolan. Just incase, om nån undrar. 

Nu tog min nu kalla o'boy slut. Jag är i behov av nåt kul.. vf öppnar Liseberg så sent? Premiären e ju fan 24 april lr nåt. HALLÅ, KANINEN.. PÅSKLOVET E VECKA 10! BRA GJORT KANINEN. NICE TAIJMING (lol, stavningen)

Nu ska jag fortsätta vara positiv utanför bloggen. BAAAAjs. 

btw, ba jag som hatar såna? (pil ner) vissa e fucktiskt oläsliga.. ><




Kommentarer
Kajsa

HAHAHAHA jag döör TAIJMING.... lol timing? lr :S ahah venne fan....



2010-03-08 @ 21:28:57
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Frida

svar: verkligen underbar stad! :)

2010-03-09 @ 14:10:52
URL/Blogadress: http://frida7.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0