choklad e gott

Jag har ett exremt godissug just nu... :( 

Anyway, idag avslutsdes ÄNTLIGEN  FN-rollspelet! THANK GOD. En dag till å jag skulle dö. Skojjar inte. Från 8 till 4 varje dag.. 3 dagar i streck. Nej fifan. De e knappt mänskligt O.o 

1 år kvar till nästa rollspel! Jag längtar inte. Fifaaaaaaaan ska njuta resten av året, rollspels-fri ^^ 

Okey, kanske låter som jag överdriver. Okey, liiiite kanske jag överdriver. Men jag ljguer verkligen inte när jag säger att de e bland de tråkigaste som finns. Sitta 8 timmar varje dag (Minus 2 fikor o lunch) o dööö. Inte kul. En anledning kan ju va att jag e oaktiv=man får de tråkigt. Men fan heller att jag ställer mig och snackar inför allihopa! ;o Blev ifs tvingad i utskotten ><

Yaoyao, nu orka jag inte skriva mer. På jakt efter godis.. lol. Not, för jag vet redan de inte finns nåt hemma ;( Buhu! 


Shooomalia ftw!
NABADGELYO.

Kommentarer
Kajsa

nabadeey!!

Sv; ahhaha tönt kan du va ba för jag hade kul o ritade xD

2010-03-19 @ 19:52:14
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Lisa Trinh

sv: haha vadå utnyttja.. okej kanske lite då guilty bara för att hon lagar godare mat än mina förädrar haha :'(

2010-03-20 @ 10:45:41
URL/Blogadress: http://ttnl.webblogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0