Random TV-series thingy

Pick your favorite TV shows (in no particular order) and answer the questions. Don’t cheat!

1. One tree hill 
2. Gossip girl
3. The vampire diaries
4. O.C.


Who’s your favorite character in 2?

Gossip girl - Favorite character... hm förmodligen Blair :)

Who’s your least favorite character in 1?
OTH - least..? proooobably nån annoying bitch.. Typ Nikki eller Dan, haha.

What’s your favorite episode of 4?
O.C. - Öhh.. hm..? När Marissa dör? Hahah naj skojja. Men typ.. äsch kommer inte på någon specifik.

What’s your favorite season of 1?
OTH - Oh tough one. Älskar alla, men speciellt 1,3 och 4!

How long have you watched 2?
GG - Oh, tar inte tid.. men började kolla första och halva 2an under sommarlovet förra året tror jag.. ? sen dess har ajg följt ikapp.

How did you become interested in 3?
TVD - Oh.. 2 B honest. Jag var uttråkad och behövde något att glo på. Stod mellen TVD eller true blood. Glad jag valde TVD för de e freakin awesome!

Who’s your favorite actor in 4?
O.C. - Hm.. Ben, Adam eller Rachel haha.

Which show do you prefer? 1, 2, or 4?
OTH, GG eller OC - Tss easy one. One tree hill all the way.

Which show have you seen more episodes of; 1 or 3?
OTH eller TVD - TVD har endast en säsong, och OTH 7.. så liiite orättvist. Men hunnit se om TVD cirka 2 ggr. Men jag har nog sett alla OTH avsnitt minst 4-5 gånger. Så OTH. and still watching.. :)

If you could be anyone from 4, who would you be?

Från O.C... hm Summer I guess? Hon har en kanin! Hahah pancakes.

How would you kill off your favourite character in 1?
Min favorit från One tree hill är nog Nathan för han e God damn hot! HoHo, han skulle förmodligen dö av hettan runt om sig. ;)

Give a random quote from 3.
TVD - "She's a death ringer for Katherine" - Damen. Hahahh första som ploppade upp i huvet!

Would a 3/4 crossover work?
Vampires i O.C! Skulle säkert funka, haha utom att de e typ jekligt soligt & varmt i Newport + att O.C. är död, hoho.

Pair two characters in 2 that would make an unlikely, but strangely okay couple!
GG - Blair Waldorf & Carter Baizen! Real life couple! Or.. ex? whatever.

Has 3 inspired you in any way?
TVD - Oh ja! Jag hoppar på folk i natten och suger blodet ur de tills de dör! Ho ho!

Overall, which show has a better cast? 2 or 1?
Wow.. öh OTH vs GG.. Båda casten är sjukt grymma! Hard to choose one. Men jag måste faktiskt välja Oth..

Which has better theme music, 3 or 4?
Theme song?? Öh va har vampire för theme song ?? Bara nån mörk mystisk låt ha? Men de andra låtarna i avsnitten e bra! Men när de gäller theme song so vinner väl OC! We've been on the run driving in the sun looking out for nr 1... lalal.


Nu ska jag fortsätta glo OTH.. :) även om jag precis sett alla dessa avsnitt!


Kommentarer

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0