LIFE IS GREAT

För första gången söger jag detta: I love my life! Jag kan inte andas. Eppileppsi anfall på G. *Andas ut* okej.. 

ALL TIME LOW KOMMER TILL SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!! All fucking time low!!!!!!!!!!!!!!  Jag vet jag e  skitefter men fan visste inte de skulle komma!! men fi helvete asså. snart e bilejtterna bokade o fan då  e jag o kajsa i göteborg 17 augusti och vi ska fkn va front row!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG VILL till stockholm med men en gång är bättre än ingen!!!! OMG msåte ut o skikgråta!!
YEEEEAH THATS RIGHTR!!!!!

Kommentarer
Kajsa

YAYAYAAYYAYAYA!!!! :D ALL TIME LOW FTW!!! JAG DÖÖÖÖÖR LÄÄÄNGTAR SOM EN FET KOOOSSSSSA!!!! ÅHH FRONT ROW , GBG HÄR KMR VI!!

2010-06-09 @ 13:56:15
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Kajsa

sv: thanks duuuude :D

2010-06-10 @ 17:31:04
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0