hate is safer than love

Random shit.

Hej, nu skriver jag igen. Haha, jag känner mig.. jag vet inte vad. Allt typ på samma gång (hej per gessle). Om exakt en vecka och typ 3 timmar så är det skolavslutning. Och det är inte som vilken skolavslutning som helst. Istället för att avsluta, känns det som jag börjar om. Vilket jag ska. Men jag börjar om helt på nytt. Börjar om 1an för mig själv. Jag gör något för mig själv för första gången. Och i detta fallet för de mig bort från min trygghets zon. Jag har gått tillsammans med två dorks så länge jag kan minnas. Vart jag än befinner mig känner jag mig säker, bara de står bredvid mig. Under alla dessa åren har vi vuxit upp och nästan bildat en enda människa. Alla våra bästa och sämsta egenskaper i ett. Vilket kan bli en aning småirriterande ibland, haha. Men nästa termin börjar jag om på nytt. Och just nu har jag ingen aning om hur jag kommer att klara mig. Får väl bara hoppas och ta det som det kommer. Anyway, påängen med skitet va bara att jag känner mig som en gravid kvinna med mina humörsvängningar, okontrollerade känslor och cravings.

Försöker bara förbereda mig för mina kommade år. Försöka föreställa mig 3 år till på gymnasiet utan två töntar ständigt vid mig. Vi går i samma klass för 1 vecka till.. 1 vecka. Wow, sjukt om man tänker så. Men jag e glad för de, jag e glad för mig själv. De springer iväg till Sture och gör något de kommer älska och uppskatta. Damn, vi måste införa en LEK-kväll varje vecka eller månad då vi gör saker som vi alltid brukar. Drar till Sannarp och erövrar vår bänk! För vem ska annars sitta på bänken med mig om inte ni två? 

Anyway.. skolavslutningen kommer bli sorglig.. haha. Men inte som i 9an, nej. Bara sorgligt att vi inte längre går i en och samma klass. Vi klarade ett år tillsammans iallafall i vår inte så länge till nuvarande klass. Vi förtjänar lite credit! Hahah. Också reaaally sad to say goodbye to all the eyecandy.. 3orna springer och tar studenten. Liksom no more eyecandy.. sadsad. De e nog den sorgligaste delen.. haha! Anyway. I know waaaay to soon för ett sånt här inlägg om våra splittrade framtidsplaner. Men de kommer nog flera! 

Aja, now back to reality. The papers are signed, lämnar in min klassbyte anmälan imorgon! Har endast 2 lektion imorn wihii. Sen till Kajsa o baka efter 1a lektion. Sen springa till Euorostop kolla synen igen och sen flyga till skolan igen. Hohohoo. Aya nu måste jag städa min säng. Sitter bland massa skit. Tror jag sitter på några mynt.. oj.

Kommentarer
Kajsa

Åhh jag vill gråta nu :( vill inte byta längre... kommer sakna dig jättemycket! Alltså skitmycket, vi alla 3 är sloulmates... soulmates delar man inte på :( vi ha alltid dragits till varandra! alla valde olika program i början av året men i slutändan hamnade i i samma program ändå.. och nu ska vi alla flytta runt och splittras :/ herregud :| nej nej tänka positivt... gör detta för våra EGNA skull! det kommer gå fint, och du kommer ha det jättebra med din klass, vem fan bryr sig om du gå om ettan! du följer din dröm för en gångs skull och det är det störta steg du tagit som du ska vara stolt över. Du vinner på det i framtiden! du kommer sitta i din lyxvilla i LA med din man (host host Paul host host hmm lr eyecandy som går ut nu ... :G) och en liten råtta i knäät :) åhh även om inte jag och emma är där kommer du klara det du kmr växa som person coh våga släppa in folk innanför din trygghets zon grej sak (?) lol iaf tänk på vad jag alltid sagt, prata mycket o va social! alltså det e asbra och babbla på som en idiot hahhahaa för ingen fatta va man babbla om o ingen orka lyssna -.- som nu jag babbla asmkt omg hahaha aja shit ska inte snacka med nu men fan behövde få ut mig saker ?? allt kmr bli BÄST! vi kan ha student fest tillsammans typ, .... du festa med oss vi festa med dig! HAHA yeaah! <3

2010-06-02 @ 22:51:10
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
M I M I

awhh!! alltså samma sak var det för mig. hade alltid 2 kompisar vid min sida, men dom valde att gå kvar i samma kommun, medan jag ensam flyttade och började på en annan skola. lite hårt var det. men vi har lyckats hålla kontakten och vara med varandra ändå! :)



sv: haha ja kafkas, förvandlingen! jasså. pratade ni om boken allmänt då? jag har min riktiga presentation (15% av betyget i svenska) imorgon, då jag ska prata om alienationen i förvandlingen... suck!

2010-06-03 @ 15:41:52
URL/Blogadress: http://mmmimi.blogg.se/
M I M I

sv: hahaha what? jag bor inte utomlands=? jahahahaha :D

2010-06-04 @ 14:17:55
URL/Blogadress: http://mmmimi.blogg.se/
thanh

fast det är steg 1 :$

2010-06-05 @ 00:30:06
URL/Blogadress: http://emomazing.blogg.se/
Kajsa

sv: sheeeet trodde det va sånt cpbarn som kommneterade... oj det va det ju XD HAHAH (A) jigglypuff jag väljer dig!

2010-06-05 @ 22:09:12
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0