People come and go.

Weird couple of days. Sa hejdå till min morbrors fru och hennes son aka Baby cousin idag! Sötaste ungen, not kidding. De har varit här i några veckor nu medan min morbror varit i Kina. Kommer sakna som faan.. Imorgon morgon åker även min mamma och andra morbror.. De va väldigt spontant eftersom att morfar inte är i så bra tillstånd just nu.. De är borta i 3 veckor. Vilket gör att jag får sommarjobba själv. Sommarjobba hos mammas jobb i 3 veckor med start på måndag. Städar.. suck. Men okej betalt så. Kommer dock vara läskigt att dra och jobba med strangers.. hoho. Anyway I'll be fine. Min brorsa och kusin kom även hem igår. Min brorsa vatt där under några veckor nu e de här ocvh spelar PS3 haha. Om nån dag kommer även resten av hans (kusinen lol) famillj ner på besök. Vissa stannar över för ett tag. Min andra kusin gånger 2 plus en till random i dont know kmr även i helgen och stannar nån dag.. haha. Rörligt hah? Mer förvrrande e vart alla ska sova. LOL. Hahah. plus att vi håller på att fixa ett nytt kök.. (hejdå typ 80tusen..) Åh, ochkå ska jag och Kajsa försöka bygga enn kaninbur. Good luck wiyh that ha! :D Hoho de va typ allr de på en gång yao. Uttråkad.. väntar på The Maines live show. Stavat asmkt fel o flygit typ men sitter lite konstigt n.. OJ NU BÖRJAR DE!! WIIIHOO.

nO false alarm... hoohoh anyway. Okej ha en bra fortsatt sommar xd


Hade en liten photoshooy med gullskiten :) My favorite shot! He's 7 months btw


Kommentarer
Lisa Trinh

så söt bebis :D

2010-07-19 @ 12:16:47
URL/Blogadress: http://ttnl.webblogg.se/
M I M I

omg så sööööt bebis :O

2010-08-13 @ 17:09:02
URL/Blogadress: http://mmmimi.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0