Take a bad situation, gonna make it right.

Wow, 9 dagar kvar. På sistonde har dagar gått lika snabbt som.. jag vet inte vad. Dessa 9 dagarna kommer rusa förbi. Sedan börjar skolan igen. Och framför allt det jag mest sett fram emot, All time low. Wow.. minns när countdown-en var uppe på nästan tre-siffriga nummer. Nu e den nere på 1 siffra. De har gått så sjukt snabbt. Sommarlovet e snart över och jag har knappt fått in att det e lov å så börjar skolan igen. Men gaanska nästan excited över skolstarten.. Livrädd, men de ska förhoppningsvis bli kul! Ny klass.. nytt allt. Men de e bara att leva med det, right? 

Okej, nytt ämne. På senaste tiden har jag även klickat mig runt på 100 olika online-stores.. Vill ha så jäkla mycket de e sjukt! Vill ha min lön.. nuuu!! Fast ska försöka att inte slösa allt för mycket av den. En mobil, resten spara! Alla andra aktuella utgifter dras från mitt konto nu.. hooh. I'm broke. Eller kommer vara snart. Beställde lite smink från Elf med Emma (o Mina) för cirkus 200+. Ska köpa en kanin, o massa tillbehör o mat till de blir väl typ 200/300 (samlar med mina syrror) + sen All time low *whiiie^^* där jag jag har cirka 300/400 kvar att punga ut. Men de e okej..!!?

Okej, jag har ont i huvet o mår illa lr nåt så känner mig halvt cp. Okej, jag lyckades nästan med ett normalt inlägg utan att nämna 'The Maine' eller 'Black and white (förutom nu då, men de e undantag). Hohoo! Okej nu vill jag sova.

Every guy should own a jeans/denim shirt. just saying.


Kommentarer
M I M I

erkännnnnn!!! håller med, alla killar borde äga en denim skjorta/trjöa...!

2010-08-09 @ 12:18:54
URL/Blogadress: http://mmmimi.blogg.se/
MATILDA

tack så jättemycket ! :D

2010-08-09 @ 22:40:45
URL/Blogadress: http://lbm.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0