Head down, chin up, eyes on the horizon.

Har de ganska slappt nu :) Iaf dessa två dagarna (och igår). Första lektionen igår ställdes in, så kom till skolan vid 9 för en Matte lektion. Men visade sig lärarn va sjuk, så kunde sovit ännu längre. Nästa lektion började inte förrän 3 timmar. Så hängde med classm8'sen på bibblan. Sen vare speed-dating på engelska, haaha. Och biologi.

Idag har vi egentligen matte igen, men lärarn ff sjuk. Så fick extra sovmorgon :) Börjar inte engelska förrän halv 1! Men eftersom att jag e IG i matte så hjälper Micke mig varje tisdag. Och idag va första session. Lärde mig mer än va ajg nånsin skulle gjort på en vanlig mattelektion, återstår å se hur mkt jag kommer ihåg, haha. Så nu e jag hemma, ska dra tbx till ksolan om en timma för engelska och fysik! :)

Och imorn slutar alla Sannarp-elever vid 12, för lärarna ska på möte lr nåt. Så har bara Biologi o fysik :) ihihih. Sen blire mindre slappt på tordag o fredag, då allt e normalt. Menmen. Nu ska jag keka lite hoohohoh.


Update: Oh här e jag igen. Typ en timme efter, haha. Fysiken va visst inställd. Så hade ba engelska idag. haha nice! Ska nog sätta mig ute i de fina vädret o plugga strax :)


Höll även på och fixade lite bilder till en framkallning igår i typ 6 timmar, hooho. Kör en 100+bilders omgång på ATL ;) Kmr bli nicenice på mitt rum hoohoh :D


Kommentarer
frida

ååh så snäll micke är mot dig jag borde också få hjälp av han!!:P

2010-08-31 @ 14:45:53
LILLY

sv; hahhah jaa! man lär sig ganska mkt faktiskt :)

2010-08-31 @ 18:33:43
URL/Blogadress: http://purestdeliight.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0