Caught up in the moment. Last prt!

Okej, denna delen handlar endast om allt efter konserten.. :) Kanske den bästa delen.. 


Denna togs typ vid 12 nångång innan vi drog!

Okej, så efter konsrten..! Va en jävla massa folk när man skulle ut. Alla lika svettiga. Drog ut mot Vinny (merch guy) Kajsa köpte lite merch! Isabel o Kajsa med för den delen xd hade knappt pengar kvar så jag avstod. Sen stod vi lite där ett tag. Tills vi rörde oss mot bilen för jag o Kajsa skulel ta våra saker sa hejdå till Kajsa o Isabell och hennes kusse! sen sattevi på oss en hoodie o drog mot brewhouse igen! :) klockan va då typ knappt 11 så vi hade god tid på oss, eftersom att kajsas pappa hämtar oss vid 12! Så vi gick runt lite, snackade med lite folk. sen efter ett tag kryllade de med folk runt framsidan av bussen. Och där bakom alla människor stod Rian och Zack och signade!! Försökte sträcka fram allt jag ville ha signat!

Främst ville jag ha min So wrong its right skiva signad eftersom att jag itne fick den signad vid signeringen. Så Zack signerade först sen hoppade jag vidare mot Rian! Track även upp min biljett då! Sen tbx mot Zack för att få bilejtten signad av han med. Hahah. Sen kom Jack! de v ahelt fullt vid han så tog ett tag innan jag kom fram med mina saker. Men de blev iaf alla sigerade :) 

Sen hopapde de in i bussen efter ett bra tag signerande. O sen väntade alla på Alex.. :) Och äntligen kom han!! Uhhh så snygg(A9 HOOHO. Sträckte fram min skiva och bilejtt samtidigt. Så signerade han bara min skiva. Så trak upp de igen, hahaha. Så signerade han min bilejtt, o ksiva igen. Hahah alex då.. Sen kom ajg på att ajg stod rätt nära han så ajg track upp ett foto av ATL som ajg bad han signera. Så den har endast alex gaskarth signerat. :)

Minns inte så mkt här på signeringen. Va så himla mkt folk o alla skrek o prata så inte mkt 1on1 tid ahhaha. Minns bara Alex kollade rakt in i ögonen när ajg stod framför han intryck mellan alla.. :) Sen drog jag mig tillbaka och bara fotade massa haha. Sen stannade vi där o bara kollade medan Alex signerade, fotade o pratade med så många han kunde! Sen kom han typ utanför 'staketet' och gick mot nånstans. Lix Alex fkn gaskarth gick förbi mig typ en meter ifrån helt fri (utom hans buddyguard lr fan de e vid han hela tiden xd hahahha) Lät han göra vafan de va han skulle ett tag. Sen gick ajg o kajsa fram till han ( o säkert andra fler som ajg itne brydde mig om jsut då) Kajsa bad om en till autograf o jag frågade om en kram... :') Gud så gott han lukta. jag kan ff känna lukten.. även om de va en vecka sen. Va himmelskt! :') Så ajg ba till kajsa: omg han luikta asgott!! sen frågade hon om en kram av alex och sniffade på han! ahhahah som en drog ;) 

Sen hoppade han in i bussen.. o så såg man Vinny, Jeff o crewet minus Matt gå fram o tbx flera gånger. Frågade Jeff om de har scrapbooken vi gav de på signeringen . "Oh yeah definitely" lr nåt svarade han :) ihihi. Stod runt gallret ett bra tag o snackade o glodde lite. Va itne så mkt folk vid den tiden. Och alex mfl kom ut då å då. 

Rian kom typ gående från andra hållet en gång! Hahahah ajg ba stod där sen ba .. heey de  e rian.. :| så jag ba: Heyy Rian! så han svarade ^^ ahhaha ville itne gå all fangirl på han . ahn va lix ute i de osäkra utan crew o galler HAHA. han gick där ensam i mörkrätt. sen stannade han ltie o signade o tog bilder! Så där fick jag o kajsa våra första bilder!! jag likande jag vet fan iten vad. går itne att beskriva men who the fuck cares? ba kladda över lite. svettig o lycklig så whatever. 

Vänta på matt med.. men han va asseg!!! va inne där i typ 9 timmar >< fick iaf itne syn på han.. så vi fick dra vid typ nästan halv 1. 

okej jag har glömt ordnigen allt kom o så... vilket sugeer :( men iaf. skippade att skriva en massa med xd skitsamma hostbitchesindabusshostttttttttt -.- jaja.

De va underbart alltihop!!

Sen hoppade vi in i bilen och va lycklgia hela vägen hem! kom ehm vid 2. sminkade av mig o la mig o sov jävla jävligt gott. vaknade på morgonen sen o dushade o drog till ksolan! ahahha everything turned out perfect! 

FÖR EXAKT EN VECKA SEDAN STOD JAG OCH KAJSA UTANFÖR BREWHOUSE OCH VÄNTADE IVRIGT PÅ ATT KOMMA IN. FÖR EN VECKA SEDAN HADE JAG THE FKN TIME OF MY LIFE. Hoppas de händer snart igen! Jag orkar inte vänta tills nästa sommar för All time low. Så för fanken BOYS LIKE GIRLS eller THE MAINE get your asses over here!!




HAHAH vetefan om ni ser men Zacks tutte.. (A) HAHAHA. ajg ba stod där sen ba omfg! Sexpack!!!! sen gick ner lite . sen ba omfg zack topless!! ahahha.











Har iten så jäkla mång abilder.. :/ men jag kmr alltid minnas denan dan no matter what. för den va världsbäst .. ♥

Inläggen mot slutet blev lite slarviga.. ahah men jag msåte göra läxor nu så jag orka inte bry mig D: äcklgit väder som fannnn ute emd!! Jaja. 

In memory of 17/8 :') ALL TIME LOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Livia

Det e fan bääääst:D!

2010-08-25 @ 21:17:49
URL/Blogadress: http://loliviah.blogg.se/
Kajsa

jag älsakr all time low <3

2010-08-26 @ 16:16:03
URL/Blogadress: http://twitter.com/kajsahenriksson
Linnea

Sv: Ohja! så sjukt klockren dag!

2010-08-29 @ 01:35:35
URL/Blogadress: http://lilyanlinnea.blogg.se/
Nirmela

Svar: ae herregud, det var helt underbart. De är helt underbara! :D



Ska du se dem på Peace and Love? :)

2010-11-09 @ 15:21:37
URL/Blogadress: http://lostinstereo.webblogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0