ahlala


Eyyoo! Snart e lovet sluut ;( *emocut* slösade hela lovet hemma instängd med One tree hill. Eftersom att jag fick en jäkla fkn vagel i söndags förra veckan.. och har fortfarande. En vecka nu fan -.- pain in the assssssss. Fan skola snart å måste gå runt med en fet röd öm kula i ögat -.- åååh inte kul. Fifaaan. Men va iaf ute idag lol. Drog till city gross med Tjååckkz för å köpa pressies till D. Sen romanade vi hemma hos mig :p De va iaf meningen men tog lite tid innan vi kom igång. Drog till nettan och köpte 3 marabou och nacho chips som försvann lika snabbt. Fick gå runt med solbrillor hela tiden, ev. i affärer.. >< lol, och så gick mitt cykellås paj xd eller vi stod utanför Rusta och jag skulle låsa upp cykeln så segade låset som faaan. Blev lite aggresiv o råkade knäcka nyckeln så halva fastnade i låset.. lol typsikt. hänt en gång till ett tag sen xd hahha. så vi gick till Jula o frågade om en tång så vi kunde cutta låset xd så hon följde med typ 6 mil o knäckte upp de xd hahha skitsyynd xd  

Anywayyy så drog tjåckz typ en kvart sen, försökt lära mig redigera bilder med! Jag har alltid sugit på redigera lol. Laddat ner typ 049 4program o de raderas typ like snabbt eftersom jag blivit så frusterad för jag inte fattar ett skit xd men ska försöka lära mig nu iaf. Laddade Paint.NET för 2a gången xd haha gick ju nästan bra. Nääästan bättre än paint lol. använt paint för allt jag gjort typ xd hahha. jajaj. måste fan sova snart >< jeekla skola -.-Menmen, bara vageln försvinner innan skolan.. vilket jag tvekar på :( ibjvi9rnembvorpekm.

BAAAJJJ

Kommentarer
Kajsa

lol ha du redigerta den bilden? XD HAHAHA lol jag va snäll idag nt skrattat åt dig^^ hihi ska skriva romani nu lool

2010-04-11 @ 00:17:29
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Kajsa

sv; ahah det va coolt, fast va ändrade du på bildn ? XD

2010-04-11 @ 10:33:58
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Kajsa

sv; HAHAHA dte va coolt ju XD lol inte ens jag kan göra så.. xd

2010-04-11 @ 18:24:02
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0