tv-serie-nörd :)

Hejhopp!
Min blogg är sååå tråkig, funderar på att skaffa en ny design. Men eftersom att jag absolut inte orkar göra en så får jag väl knipa käft? Haha, anyway, jag vet inte varför jag bloggar? Haha, börjar kanske sakna att blogga? Men jag börjar nog blogga helt när jag skaffa en ny design, dvs då förmodligen om ett bra tag.. haha.

Vet inte ens vad jag ska skriva.. men joo det är ju månaden då alla tv-serier börjar igen! I måndags började mitt favorit-favorit program! GOSSIP GIRL! gud vad jag längtat! Och premiären va sjukt bra, kändes aningen kort. Men ååh va bra resten av säsongen kommer bli! Även One tree hill säsong 7 började i måndags :) Fast jag håller på att kolla på säsong 6 nu, så snart följer jag den tätt efter varje avsnitt! Och nästa måndag börjar Heroes! :D Säsong 5, kommer bli mktmkt spännande :D Heheh, och så 29 september börjar the Hills och the City igen. Säsong 6 respektive 2 :) Där lär det bli en hel del drama, haha. Annars är det nog inga fler serier som jag följer avsnitt efter avsnitt. Joo, America's next top model cycle 13, det är bara tjejer under 5,7 som får vara med i tävlingen. Alltså får man inte vara över 1,75 ungefär. Så, nu är det nog inga flera :p

Sitter och lyssnar på Leona Lewis nya singel, Happy. Den är sjukt bra, började lyssna på den ett tag sen, men nu börjar den bli stor :)

 


Kommentarer
reeez

yes it is :) HAHAHA älskar oth, har sett alla avsnitt hittills ... LÄNGTAR TILLS DE NYAAAA KMR TILL USA!

2009-09-19 @ 13:33:01
URL/Blogadress: http://wylmite.blogg.se/
M I M I

sv: men du har ju fina ögon! stora för åh va asiat :)

2009-09-19 @ 18:01:14
URL/Blogadress: http://mmmimi.blogg.se/
FRIDA

sv: det gör jag med! :D

2009-09-19 @ 22:05:46
URL/Blogadress: http://fridasplace.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0