hemma :)


Kom hem för ett par timmar sen från göteboorg :) men ska blogga om de 2 senaste dagarna var för sig. Börjar med skolavslutningen 12/6 :)

Jaa, inte så mkt att berätta. Det regnade väldigt mkt och var väldigt sorgligt. Mkt tårar och känslor. trycker bara in bilder.

Avslutningen:




Älskar eer  <3

Ah, jag kan även haka på trenden att skriva mitt betyg. För jag är rätt nöjd. Jag är lixom inte världens smartaste, eller jag e inte ens smart :P Men jag är nöjd :D Orkar inte hämta pappret med betygen så skriver bara kortfattat :) 1 MVG, 1 G resten VG :) Och så merit blir då 245 poäng :) Kaanske kan gå djupar i det seen om vilka ämnen och så.. :p

Fortsätter imorn, börjar bli trött :) ♥



Så, vaknade nån timma sen men nu fortsätter bloggandet :)


Liseberg:

         
Jag & micke i bussen - Vårt rum på vandrarhemmet. Skitfint, likna värsta hotell ( billigt hotell då :p ) Alla andras rum va hälften så stor som vår :D


 BURGER KIING! :D



På vandrarhemmet efter liseberg- alla ville sova i våårt rum :) ihih

Nästa dag - på universeumet:








Nu var det shopping på nordstan och mat på Lydia's Diner :D





zara och monki och alla andra butiker stängde ;( så jag tröst shoppade men hann bara köpa en t-shirt på rut m.fl.
på tåget hem:



De va typ alla bilder jag hade. Och det va de sista dagarna med klassen. Elr vi går inte ens i samma klass längre. Det känns sorgligt och tomt. Jag har tillbringat 4 år med dessa människorna. Vi alla har gått i genom tuffa och roliga år. Vi har sett varandra utvecklas från helt olika individer till en och samma. Men nu får vi lämna över titeln 9E till nästa. Jag har mina bästa vänner i klassen. Som Emma har jag gått tillsammanss med i 9 år. Med Kajsa i 5 år. Och nu splittras vi. Aldrig som vänner. Bara som klasskamrater. Mendet jag är oroliga för är att förlora kontakten med de andra i klassen. Micke, Benny & Hoang, med de har vi blivit såå bra vänner under de 1-2 senaste åren. De vill jag inte släppa. Jag uppskattar all tid jag har haft med de människorna. Det är med bara de vi kan göra alla saker vi gör tillsammans. Dra massa n*ger-skämt, mobba varandra, sitta på en toa och gråta, bygga en stol, tänka på mat och dregla och alla andra konstiga saker som bara vi gör. Det är värt att minnas. ''/
Och alla tjererna i klassen, det har varit askul att gå i samma klass som de. Vi kan snacka girl-talk och ha kul och skämta :')

Jag har haft 4 roliga år med ett par ups- and downs. Men klart minnesvärda år! :'(

HT 2006 - VT 2009... <3
9E


Kommentarer
sannazhang (♥.

awww kajsa grät <3 hoppas ni hade kul i gbg :D<3

2009-06-13 @ 23:51:43
URL/Blogadress: http://sannazhang.blogg.se/
Emma ☆

usch varje bild jag är med i likna jag totalt stryk o.O HAHA det är förfärligt!!!

2009-06-14 @ 12:08:46
URL/Blogadress: http://bittersweetgirl.blogg.se/
Tojjy

nuuuuu lever du! :D fan försökt få tag på dig genon neger. men har gjrot klart din design nu :D helt ^^ hihi, ge mi bara ditt pass sås ätter jag in om du nt vill öra det själv :)



sj: jo de kan jag, helst innan torsdag isf.. men eftermånadg för ja e fett sjuk o kmr smitta sönder er o nysa i ert hår. HAHAHAHAHAHA



fan man blir sårad av att se era bilder o texten :/

2009-06-14 @ 12:53:36
URL/Blogadress: http://missbui.blogg.se/
Tojjy

sv: ja det kan ni göra :D ilken tid typ ^^

2009-06-14 @ 15:40:02
URL/Blogadress: http://missbui.blogg.se/
Tojjy

ett lite problem.. det står ight.blogg.se" rel="nofollow">www.purestdelight.blogg.se och du heter med två ii :s haha.. kopierade bara vad du skrev i emailen så insåg jag de va ltie fl.. hoppas det nt gör något :s kan göra en ny design när jag fått tillgång i PS! :*

2009-06-14 @ 15:46:25
URL/Blogadress: http://missbui.blogg.se/
Tojjy

gissade bah på samhälls programmet (a) HAHAHAH.. men annars an du ändra det själv ;) nej jag kan försöka fixa det :D hihii.



aa ni kan kmma run2 ;D

2009-06-14 @ 17:12:12
URL/Blogadress: http://missbui.blogg.se/
LISA TRINH

aah va kul, jag vill oxå till gbg!! :D

2009-06-17 @ 12:35:53
URL/Blogadress: http://missfreak.webblogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0