SUrPRISE! :D

LALALALA.... SURPRISE :D

Tööö-nöö nö nöö. En rätt av hemsk dag. Haha, nej men hemsk och hemsk rätt bra men .. all planering och timing gav mig fan panik. Men iallafall, vi ordnade en överraskningsfest till Kajsa :)

För ett par veckor sedan sa Benny och Micke att vi skulle överraska henne, och veckan före hennes födelsedag så kom jag på en lyysnade idé :D Haha, den var noga och vältänkt. I stort sett perfekt :D Den va ungefär såhära;
''Emma och Kajsa sover över hos mig för mina föräldrar och systrar ät borta , dagen därpå drar vi ut och ''leker'' så smiter jag in '' på toa'' och öppnar dörren till Benny, Micke och Hoang. Så gör de en jättegod och fin tårta medan vi leker. Sen drar vi in och jag och Emma kommer in mkt snabbare än Kajsa så vi hinner gömma oss i det kolsvarta vardagsrummet. Bakom soffor och bord ligger vi gömda. Och det ända vi ser ät ett par ljus lysandes från tårtan. Och TAA-DAA! Hon blir jätteglad och börjar gråta. ''
HAHHA, jaa, visst lät den bra?' :) Fast synd bara att den inte blev så.

Jaja, men iaf. I fredags sov Kajjen och Emma över hos maaj. Kollade lite på Koizora med Kajsan och gick ute och dog :P  Hohoh, se kom knuttE. Jag sov ''skiiitbra'' under natten. Vaknade minst 4 gånger av Emma -.- Av olika andledningar...
Hahha, på morgonen haade Kajsa skiiitfiint hår! Omsh! HAHA, asfint jag svär. Spretade sig ut åt alla håll och kanter. HAHHA äkta bondgård :P HAHA, sen käka våfflor med grädde och sylt :) Hihoo, sen börja jag och Emma smygsnacka om huuur vi ska få bort Kajsa och hur hon ska vilja kommit tbx sen. Gaah, shit, fick panik! Hade ingen aning vilken tid det var, hur hon ska vara borta medan vi fixa tårta, hur hon ÅÅH , ja allt möjligt jag jag tidigare hade så mkt koll på. Och nu bara .. ingenting? Och allt skulle ju vara perfekt. 
Menmen.. Kajsa drog hem för att vi skulle till stan sen och hon vill inte gå i stan med en bondgård på skallen. Bennyloggade in på msn och snackade lite med honom, fick en tid och så :) Så jag Emma tvättade skallen sen sminka och fixade vi oss cplänge :P Fan, jag fick damp på mitt face, tog bort allt 2 ggr och började om. SHet fick rycK -.- Sen drog vi till nettan och köpte dricka och lite godis :D Sen cyck-cyckla till ög och träffa fettisen :) Vi turades om med att skjutsa henne :P
Sen doog vi i stan. Blev uttråkade efter knappt 2 timmar! Vi brukar bli uttråkade efter ungefär 3-4 timmar :S Och så va det cpvaarmt! Jävligt skönt men jag doog. Sen drog vi vid klockan 4.
Så cyklade hem och städade mitt rum och satt vid datan. Strax efter 5 kom killarna och vi började med tårtan.
Fan min ''elvisp'' är cp så de fick fna damp -.- Och grädden pajjades, den blev alldeles klumpig och äcklig så Hoang lånade min cykel och köpt ny :P Fick damp, kändes som allt gick paj, allt gick fel!
Och Emma och Kajsa var inte så långt ifrån mig och kunde komma när som helt. Och vi hade inte ens en grädde då :s Ååh orkar inte skriva om det hemska.. Och itne bara det, Benny & Hoang kollade på mina egobilder på datan. HAHAH taskiigt fan, jag har typ vääldigt många bilder,  hahah :D
Men så fixade upp godis och chips, dekorerade tårtan och så. Sen ut i altanen och drog ner alla persienner (?) och så gömde sig killarna och jag fick gå och gömma deras skor :P
Sen kom Emma ur fel håll. Och Kajsa med då... -.- Shiiit, hon kam bak hållet. Det hållet hon såg rätt in i allt! Hon kunde se tårtan, godiset, kilalrna ALLT. Menmen tur då att hon är riiktigt dum :D HAHAH, jag tvingade henne gå andra hållet :P HAHA och hon såg inte kilalrna, asså veerkligen hon såg inte de! Och de låg precis under fönstret. Sen töö-nöö SURPRISE :D
Otur bara att Benny och Hoang va sjuka. Riktigt sjuka. Det va ASVARMT i altanen och han ville ha dörren stängd. STÄNGD! Shiit, jag kokades..
Men kalrt blev Kajsa jätteglad och SJÄLVKLART börja hon gråta :) Jag svär om hon itne skulle börja gråta skulel jag slå henne! Så jobbigt att fixa allt eller?!! Shiit, aldrig mera överraskningfest. Sen satt vi och käkade. Orka inte berätta mer :P

Men efter nån timma drog vi till mitt och mina syrrors rum och dog lite där :) Jag va borta i några minuter och när jag kommer in i rummet är det första jag ser en Benny och en Hoang sovandes på min säng.. Hm..? Jävligt sjuka och trötta antar jag.
Sen hoppade de runt lite från säng till säng och sov :P Och de misshandla min hund :( Min fina gosedjurs-hund :( Jag fick damp. Kajsa den bitchen skitelak jag svär. Nästa gång jag är hos henne ajg jag pöka hennes tiger -.- Hon drog i svansen och drog på den!!! ;o Sen kom Mcike där med -.- Och Hoang!! Omggg! Bet svansen, slickade på den, gnugga i armhålan... AAAAH! De va skitelaka :( Jag blev ledsen.. De verklgien torterade den :( Jättesorgligt. Jag började fan lipa asmktt :P HAHA men de slutade NÄSTAN ändå inte :( Kände mig lite som Kajsa, lipa utan andleding :P AHHA fast jag hade andledning.
Men sen så hoppa vi runt lite :P Sen körde vi ett sånt fråge-quiz. Shit, och Emma, första gången hon e smart jag svär! Hon fick rätt på 2 frågor!! ;o jag är fortfarnade lite chockad... Shit.. Emma fick rätt? Whooa, ytterst sällsynst. Men vid halv 9 drog de hem och typsikt Micke glömde han sin mobil.. Fick dra ut och lämna den :P

Och sen drog jag hem igen och fixade allt, elr jag la ba tbx chipsen och så :P Orka fan iten fixa de andra. Asont i huvet -.- Känns som jag ska dööö, borde nog lägga mig.. Men ooj! Klockan är snart 11, jag borde verkligen gå och lägga mig. Imorn kmr morsan och mina syrror hem från Stockholm med värsta flocken hem och mitt rum blir invaderat :(:(:( Mitt fina rum.. :( Jaja, läggdax för mig nu då. Avslutar bara med några bilder :)



Tårtan :)

En liten bild på min syrra som skrev en lapp och fotade till mig eftersom att jag inte va hemma när de skulle iväg till stockholm :)








Kommentarer
sannazhang (v.

HAHHAHA så rolig tårta :D<33

2009-04-05 @ 08:58:47
URL/Blogadress: http://sannazhang.blogg.se/
Anonym

Vill du få gratis presentkort (på minst 250kr) i stora, kända matbutiker som ICA, Willys och Hemköp?



signup&memberIDX=26060" rel="nofollow">http://www.free-food.se/default.asp?Action=memberssignup&memberIDX=26060

2009-04-05 @ 09:22:37
kajsa anchlee henriksson♥

HAHAHAHAH " De verklgien torterade den :( Jättesorgligt. Jag började fan lipa asmktt :P "



ahahahhahahhahahahahaahahahhahahahaah½½!½!½ :D



:D:D så kul ^^ <33

2009-04-05 @ 12:16:56
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
lisa trinh

den tårtan ser ju god ut :D hoppas ni har sparat till mig med! hahah

2009-04-08 @ 22:41:39
URL/Blogadress: http://missfreak.webblogg.se/
kajsa anchlee henriksson ♥

sV: HAHHA jaa :O Xd så pinsmat :P



palla heariett -.-

2009-04-13 @ 18:26:50
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
M I M I

ja, bara man är på rätt ställe så :D hihi.

har du vart i usa?

2009-04-14 @ 18:08:16
URL/Blogadress: http://mmmimi.blogg.se/
M I M I

ja, bara man är på rätt ställe så :D hihi.

har du vart i usa?

2009-04-14 @ 18:08:32
URL/Blogadress: http://mmmimi.blogg.se/
M I M I

vilken söt syser du har :D

haha., aawwh. åk till florifa :D asfint

2009-04-14 @ 23:53:31
URL/Blogadress: http://mmmimi.blogg.se/
lisa trinh

jo, in my viens är najs :)

2009-04-15 @ 07:15:42
URL/Blogadress: http://missfreak.webblogg.se/
kajsa ♥

sv: jaa! fan hade han en rullstol i hjärnan elr -.- åhh

2009-04-18 @ 17:46:09
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
καјѕα♥

sv: HAHAHAAHAAH ANDAS LILLY! :o AHAHAH JAG VET DU GILLAR BEN :D

2009-04-19 @ 16:39:41
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Emelie

cool tårta!! :)

2009-04-19 @ 17:26:25
URL/Blogadress: http://seashore.webblogg.se/
' FATMA

söt tårta ^^

2009-05-23 @ 19:43:45
URL/Blogadress: http://fatmas.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0