wooah ^^

Ska då skriva lite vas som hände idag & igår (eftersom jag orkade itne igår..  ^^).

 Men jaa, igår då. Sanna skulle ju komma sååh emma o kajsa kom till mig viid 2 sen satt vi vid datan till typ 5 sen stack vi till netto för att köpa ingredienser för att vi skulle baka kladdkakaa. Så drog till nettan, dampade där ett tag men betalade sen o gick ut o sjöng massa låtar :D Hihii, sen så kom Sanna dååh och vi drog till mig o kolalde skolakataloger och lyssade på musik. Sen så bakade vi. hahaha, kladdkakan blev ''skitfiin'' och ''skiiitgoood''!!!! PHAHA. Sen vare läskigtläskigt när micke plötsligt ringe kajsa.. :S faan, han o benny hade daaamp! sen satt vi lite vid datan o sen stack tjockmockarnaaa :D




Men då idaagh träffade Sanna vid nettan kl. 12 typ. ''ramade'' henne till Kajjsa ^^ Phahah, rama betyder dåg skjutsa på skjåånskaa ^^ :D. ahha ja, plingade på tjockisen o la-la-la. Satt vid datan o så visade gamla bilder, höhöö ;)
Sen närmade sig klockan 1, så vi började gå till miicke utan emma. Hon jobbade o va liite seg ^^ Men tjockisen cyklade son f-n och hann till oss :D haha, jaa. sen pling-pling på dörren. Och la-la-la, benny o micke ville käka kladdkakan först, phha de ''gillade'' den! :D Pahahha. Sen tränade vi på tears in heaven typ 2 ggr! XD ahhaah, sen hade vi damp å bara satt o snakka o skRatta ^^. Sen ringde micke kajsas man, och lalalla, så skulle han komma men han segade sig om faaaan. han kom typ efter 40 minuter elr nåt. sen alalalla så körde vi sanning/konsekvens ^^ Pahhaha. Jaa, hahaha dt va typ kul, såeciellt när kajsa...... (A) PHAHAHAHA. Jaa. sen satt vi o kolalde mickes gamla bilder o filmer, HAHAHAHAHA fyfaan, hahaah filmerna va jäävligt roliga. ahahha ''ekorre''. :P ahahah, en stack jag, emma, kasja, sanna  dåååh drog o käkade mat hos kajsa. sen drog jag hem o nu sitetr jag här o bloggar. pahhahaha , fan känner mig mobbad :D (a)
Pahha. §

Kommentarer
kajsa

ofta det va kul när jag ...-.- cpe! det va utstött ahah! <3

2008-10-28 @ 22:47:52
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0