Döda mig?

Åååh, suttit vid datan sen typ halv 5 och försökt att fortsätta med musik fördjupningen och här sitter jag 2,5 timma senare och inte ens skrivit ett endaste ord -.- Liksom vaddå '' gör jämnförelser med studiehäftet''? :S Baajs, min fördjupning suger ändå fett men hallå? Snart klar, ska bara fatta först vad som menas med dt där. Bajsbajsbajs och så ooorkar jag itne läsa dt skithäftet på 11 sidor!! Ååååh, sen så är dt ju So fördjupnignen som ska lämnas in på torsdag ( min födelsedag :D ) och jag har knappt skrivit en halv sida! helvetesjävlabajs på dt! Och så engelska läsgrej o hörgrejs prov -.- faaan, jag hör som en kratta. Men bajs på allt! Jag vill sova -.- hahah, men fan nu ska jag läsa det äckliga häftet! Så bajs -.-






----------------------------------------------------------









Ojojoj, nu efter 2 timmar så är jag klar med musikeen!! :D Jag hatar den men fan orka itne bry mig om det nu. Nu är den kalr och skiter fan i om den suger! Så BAJS. Men fana juste måste skissa upp bilder -.- pisspisspiss. Jaaa, nu ska jag göra dt och sen SOVAA!! faan, jag längtar :D



Kommentarer
sanna

2 dagar kvar :D<33

oh fan att jag inte e i hstd då :(

2008-11-25 @ 16:30:02
URL/Blogadress: http://sannazhang.blogg.se/
kajsa

det sög med musiken tur det är över nu XD

2008-11-25 @ 19:07:38
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0