v. 50

En liten sammanfattning om vecka 50

Denna veckan har varit slapp med samtidgt stressig. Fördjupningar ska in, proven ska skrivas & betygen sättas. Denna veckan var dt 2 prov; spanska och kemi. Men hade även en engelska muntlig(!) redovisning. Jag berättade om 2 tönts; Emma och Kajsa :D Haha, men jag känner ändå att det gick bra, elr bra gick det väl inte men bra att jag klarade det! Men iaf, fick VG på den så, ändå happyhappy :) Spanska provet däremot gick väl sådär. Provet va rätt lätt men jag visste att det inte gick skulle gå så bra. Man skulle ha 90%rätt för VG på provet ( =63poäng) och jag fick 57,5 ( HAHAHA). Jag vet jag suger men jag va nääära (?). Men jag fick VG i terminsbetyg, men till nästa termin måste jag jobba som F.A.N. för att behålla VG:t och kraven är större. Men den spanska lektionen ( Fredag ) va seg... och då menar jag segseg. Kajsa sänkte sig pga några saker, och Emma med. Men de 2 är grymma i spanska och kan säkert höja sig igen! Vid de laget då alla 1 efter 1 kommit ut från rummet där vi snackar betyg blev det bara värre och värre. Jag hade itne gått in än och hoppet på att höja mig sänktes bara mer och mer. Menmen, ett VG fick jag, men om jag är nöjd vet jag inte. Samma dag skrev vi även kemiprovet, som egentligen skulle skrivas i måndags, men Lasse va sjuk. Men jaa, tror jag får runt G på provet... ''/ Faan, vill ha VG. Menmen... Justee jaa! När jag vaknade den fredagen fick jag ett sms när jag log i sängen från Emma. Och hon skrev att de snöade ute. Jag hoppade upp från sängen och kollade ut genom fönstret. Och jaaa, det snöööade verkligen! Längtat till snön, inte för att jag gillar snö men jag gillar julfeelingen man får av snö! Hahah, hade lite snöbolls krig med innan vi gick till kyrkan för att kolla på Luciatåget. Det roligaste va nog när Benny lyfte upp mig och höll mig kvar där i nån minut så jag bara skrek och ville ner men så kom jaga på att jag höll i en snöboll och stoppade in den i hans byxor! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, så han släppte ner mig efter ett tag och va hel blöt i röven, HAHHAHAHA. Det va fett kul. Men efter spanskan så slutade vi och så drog jag, emma , kajsa och jasse till staan. Det va fettfett kuul! Vi testade kläder och massa skor m.fl. ! & så käkade vi på Donken. Sen va det buss hem. Träffade Sara på busshållsplatsen. Hon och Emma tog en buss hem och Kajsa fick ta en annan själv. Jag o Jasse hoppade på 40 (?) bussen och hejhopp så satt Ida och Frida där! haha, dt va fett kul i bussen. ahhahah det va några störda småglin en bit ifrån oss som lekte med ballonger ( från mcdonalds) och så tappade den lilla hennes ballong och så ramlade den ut för dörren stog öppen. Och så började hon skrika och gråta. Och vi satt där och höll på att dö! Men vi fick hålla oss -.- . HAHAHAHA, sen hoppade jag av bussen och sprang hem XD. Sen var det ju IDOOOOL 2008, och som jag trodde, Kevin vaann! Och jag är glaad ^^ 1 minut innan röstningen stängdes smsade jag en sista gång. Men samlagt blev det bara 4 röster.. ''/ Memen, han vann iaf. Och där försvann mina 45 kr på mobilen.. :S Och efter finalen va det ju klart att man skulle ladda ner vinnarlåten med! :) Men idag då lördag, så drog jag till stan och köpte julklappar till mina syrror. Aj, där försvann mina 300kr.. :S
Och justee jaa, i torsdags va vi på Sturegymnasiets workshop för medieprogrammet. Vi tog några bilder som vi sedan fick med på skiva och här kommer några! :)








& God Jul! :)


Darin - Dance - fett grym låt, suttit och lyssnat på den nu i nån timme :)
Nu ska jag käka kexchoklaaa' ;)

                                                                                                           



Kommentarer
#elenLuu

svar; G minus xD

2008-12-13 @ 16:59:49
URL/Blogadress: http://helenluu.blogg.se/
Emma ☆

dääärin! jag får ryck på snöet ha blivit is :( det suger fett!

2008-12-13 @ 20:08:15
URL/Blogadress: http://bittersweetgirl.blogg.se/
kajsa

Haha denna veckan va kul ^^ Asså den bilden med oss o benny när du trillar den är cool ^^ Vi likna happy family :D Mcike tyckte den va fin ^^

2008-12-14 @ 17:49:01
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0