hell is so close and heaven's out of reach

Ey yo ho looo! Kände ba för å skriva. Typ 3 veckor kvar sen äntligen freedom! At least for 2 months! Välförtjänt och välbehövt! Ska bli riktigt asnice. Inga planer än exakt hur jag spenderar lovet. Har ett sugigt jobb för att skramla ihop lite pengarrrr. Annars ba slappa o sova som faaasen. 

Oh btw. Suuuuucky day idag.. hade två lektioner och fail på båda. Boktavligt fail då. Skrev spanska prov, som ajg failade. Lol, hade faktiskt bara pluggat en halv minut innan jag gick till skolan så faktiskt nöjd.. (A) hahahah nästan. Sen fick mitt resultat på Matte nationella del 1. Eh behöver inte ens säga va jag fick. Börja räkna nerifrån o stoppa efter en halv sekund. Japp, så bra är jag! :D

Hohohohooh (Merry christmas) jaja nu ska jag skriva svenska skiten! Vill inte få fler ig;n .. hhäähh.

Dragonite säger hej!

Kommentarer
Kajsa

haha lol så synd och jag lika kass nästan 3+ poöäng bättre bättre LOL-



sv: videon e skitläskig ;O HAHAH lol du kmr säkert få sömnparalys... haha skitlätt o få det.. finns folk som vill skaffa det .. dom e cp :| oh sånna som vill lucid drömma sen så failar dom o de blir sömnparalys xd

2010-05-17 @ 20:06:46
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0