rofl!

lol världens roligaste sak hände nyss! rolig kanske inte e ordet men damn, de va kul! xd

Så, jag kajsa och emma höll på cykla hem från skolan. Vi hade cyklat typ till skolans fotbollsplan. typ 30 meter(?) (jag gissar bara) sen vi höll på snacka o cpa oss xd typ snålskjutsade o höll varandras styren xd hahahah. minns itne esakt vad som hände. sen jag cyklade i mitten och kajsa till vänster så emma (??) typ tog tagi  mitt styre lr nåt så åkte jag in i Kajsas styre. så vi typ fastnade å vi hade panik typ. så hon försökte få ut mitt styre o puttade bort min cykel så vi typ ramlade AHAHHA. jag typ ramlade på rygg slog i huvet i marken HAHAHA. Kajsa typ landade på fejjan? å axel o allt HAHAHHA. sen jag ba wtffff. ville skratta xd sen kände ajg smärtan från huvet o mina ben. så jag tänkte lipa lite xd sen satte jag mig upp o såg min sko va borta HAHAHAHAH min ena sko va borta ahhahahahhaha. så jag började asgarva. sen kollade på tjockan. hon typ log halvdöd in pain. så tänkte sluta skratta för synd om henne. så stod upp o satte på min sko LOL XD sen vi båda va 'okej' så vi började gapflabba HAHHA alla stod o dog xd så undersökte vi våra cyklar. min log undert o kajsas över. omg >< helt mosade HAHHAHAH. vi ba stod o dog ahahahhahahah XD värsta reflexer va av, kedjeskydd va av, korgarna va helt mosade, mitt styre va 80 grader åt vänster. massa repor och allt HAHAHAH vi ba stod o flabbade HAHAH. va fan skitkul xd dagens höjdpunkt lätt. minus huvuvärken nu xd hahahahah. fifan de va fan askul xd ahhahahha. 

annars va de ju askul att se kajsa dö med (A) HAHAH jag landade på marken före henne så såg jag hur hon ramlade o fick typ cyklen över sig HAHAHHAHAHHA. fan va kul xd HAHAHHA. låg på marken o flabbade ahahhahahahh .synd de inte blev blodigt lr nåt.. haha nästa gång  xD

lol, mobbat inläggmen måste skirva xd ahahhahha flabbade för mig själv hela vägen hem XD lmao! 


Kommentarer
Emma

åååh tur jag nte va den enda som skrattade på vägen hem själv (Y) HAHAHAHA roligt men synd fan :O

2010-03-22 @ 12:31:10
URL/Blogadress: http://bittersweetgirl.blogg.se/
Kajsa

hHHAHAHAHA jag skrtttade oxo!! lol

HAHAHAH lmfao! XDså jävla kul!

2010-03-22 @ 12:40:42
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Kajsa

sv; Nick härma martin :O haha fast martins e egengjord ^^vill ha sån som martin :) haha han härma john oxo tattoo på bröstet xD lol han härma paul med skepp på armen XD AHAH (A)



coolt med stjärna på hande fan ;)

2010-03-22 @ 23:08:53
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0