Pull the trigger.

Fucking shoooooooooooooot meeeeeeee!!! Åhhhhhhhh! Spontant pissed-inlägg. 

Råkade ta en sovmorgon idag. Så jag vaknade vid 20 i 8. Så hade mindre än 20 min att fixa mig. Stressade ballen av mig. Stack till skolan. Lagom vid cykelparkeringen kommer German (spanska läraren som vi ska ha nu som 1a lektion) i sin bil. Utan att ens stänga av eller gå ur bilen ber han oss komma. Han sa att vi alla fick IG men kan kompletteras i Augusti med ett prov eller något. Sen körde han iväg. Och där stod vi. Jag ville lägga mig ner på marken och gråta. Sen beslutade vi oss att gå in i skolan och fråga Måns (mattelärare om vi hade matte sen) men skolan va inte ens öppen.. >< Så ännu mer frustrering. Nu ville jag lägga mig på en gata och gråta. Så injga lektioner idag. Klockan är 08:18 och jag är fucking hemma vaken. När jag kunde SOVA. Nu kan jag itne somna för jag e pissed. 
Stressade till skolan för att få reda på ett IG ute vid parkeringen. What a day.

Fuck ittttttttttttttttt

oh, and btw.
mind your own business and stop digging up the past. the past is gone, and so are you.

Kommentarer
Kajsa

fkn piss väder med kan inte ens göra ngt ute -.-

åhhh pallllaaaalal!



sv: min blogg har blivit mötesplatsen för terrorister... herregud :| fega jävlar fyfaaaan..

2010-06-07 @ 13:10:10
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Kajsa

sv:jag ha två torttilla bröd kvar en quesadilla imon med (A)



2010-06-07 @ 19:26:42
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0