fml!

Jag fucking lipar snart :( allt e fan fel! denna dagen e fan min otursdag lr nåt. vaknade upp efter knappt 6 timmar sömn. Celtics förlorade med 4 poäng.. fuck alla fouls..! Skulle sätta på datan. Men min laddare vill plötsligt inte fungera. Och inget batteri... Slänger mig i sängen och lipar. Hoppar till denna datan o lipar för Kajsa. Måste ta å fixa datan, OM nån vill hjälpa på nån butik. Köpte inte den här lix.. Veet inte ens om de e min data som e cp lr laddaren >< PLUS att jag har officiellt 6 hårstrån kvar på huvet. Baldie, here i come. Jag e hungrig men palla fan inte äta. Jävla match med snart sen Grizzly o OnOff sen USA.. åh detta skulle vatt en bra dag om inte allt detta hände. Nu e jag fkn "!¤#¤#¤ o detta påskyndar fan min mens -.- + Att jag e stenfattig. Aja detta va allt jag behövde få ut.. för tillfället.


update: de va min laddare som va paj.. >< kmr va almost datalös i ett tag.. :(:(:(:( buuhuuuuu + att de va en kass fotbollsdag. äckliga målvakter.

Kommentarer
Kajsa

ufff plus äckliga domare >< du få ringa batteriexpert! :O

2010-06-19 @ 10:50:13
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Kajsa

sv: AHAHAHAHAH inte alls mitt fel XD bara erkänn man säger målvakt :O

2010-06-19 @ 22:47:27
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Kajsa

sv: hihi jaa gör den! :D och jaa gör dne när din data vaknar för det ta fett lång tid o göra den... xd funderar typ i tusen år HAHAHA tog 2 dgara för mig ;O

2010-06-22 @ 18:38:26
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0