krullbullullkulldullpulltull.. osv.

Nej, rubriken har inget med saken å göra. Bara dålig fantasi och kass på att sätta bra passande rubriker.
Yao, anyway igår så fixade jag håret hos Tojjy, köpte en blå lila färg för att färga över mitt missbildade underhår. Blekte de först för 3dje gången >< Kajsa blekte oxo hennes underhår. Och så klipptes vi. RIP mina typ 10 cm? :(
Aja, tänkte lägga upp bilder innan men blogg.se e cpppppp så gör de nu. & precis hemkommen från Tojjy. Glodde på film- Another cinderella story. Med cheese balls och cider.
Aaahmen helvete, nu kan man inte ladda upp bilder hlr.. >< lr  e de ba jag ? >< cpääää. aja försöker igen lite senare..
Nej, rubriken har inget med saken å göra. Bara dålig fantasi och kass på att sätta bra passande rubriker.
Yao, anyway igår så fixade jag håret hos Tojjy, köpte en blå lila färg för att färga över mitt missbildade underhår. Blekte de först för 3dje gången >< Kajsa blekte oxo hennes underhår. Och så klipptes vi. RIP mina typ 10 cm? :(
Aja, tänkte lägga upp bilder innan men blogg.se e cpppppp så gör de nu. & precis hemkommen från Tojjy. Glodde på film- Another cinderella story. Med cheese balls och cider.



(ibland e de lila o ibland typ blå :p bero nog på ljuset o så blablaaa..)

Så äntligen fick jag upp bilderna >< balbllbabl aja nu ska jag blg:a sen fix och hopp in i säng! hohhhoo (:



Kommentarer
sannazhangi

det e skit snyggt med blå!!

jag tänkte oxo göra det ist för det lila jag gjorde menmen..

2010-01-31 @ 11:06:56
URL/Blogadress: http://sannazhang.blogg.se/
Vera - foto&musikblogg

fin blogg :)

2010-01-31 @ 12:10:47
URL/Blogadress: http://lillaveras.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0