Forget about me. it's what i deserve. part 3!

*JACK'S GUITAR SOLO* 
Sorry, lyssnar på Straight to dvd.

Jag vet inte vad jag ska skriva om självaste konserten och hur alla låtar va o vilken ordning. För de minns ajg inte, men helt jävla freaking awesome va de! Okej, kan ju börja med att skriva att de va de sjukaste mest underbara jag nånsin vatt med om. Det var verkligen helt jävla crazy. 

Till början, redan innan ATl hade klivit på scen började alla puttas och knuffas för att ta sig front row. Ska itne ljuga, ajg med.. (a) Hahahah men hade sämst plats och de va en tjej med en fkn hoodie bredvid. Lix what the heck? Hur kan man leva? Jag dog med linne'!! Va oxo en tjej framför som redan va genom fkn svettig. Ewwww hela ryggen.. och säkert andra ställen med.. :| Isshh. Iaf de va trångtttt. Sen kom de äntligen ut!! 

Alla började skrika och sjunga och hoppa! Va så jävla underbart! Rätt som de va flög man från vänster till högen till bak och puttad rakt fram tills man blev instängd och klämd så man inte kunde andas lr röra sig. Allt de på så kort tid. Jag orkade itne bry mig längre om min plats. jag brydde mgi itne om front row. jag ville bara njuta av onserten och ta vara på varje jävla sekund. Så efter att mina lungor klämts ihop ett par gånger till bestämde jag och Kajsa att vi verkligen va tvugna att gå längre bak. De gick inte att andas där framme.Kände mig våldtagen.

Så vi gick bak, fortsatte hoppa och skrika.. de v ahelt jävla underbart... aahhh! Och det bästa med konserten va att alla, varenda jävla människa va på! Alla va igång och engagerade på nåt sätt. Man kunde stå längst bak som längst fram och hoppa och skrika med utan att känna sig weird. 

Jag minns bara att jag stod där skrek on the top of my lungs. Asså jag bara stod där på topp av världen och skrek ut allt vad jag ahde. Va så sjukt jävla underbarrt! Sakta emn säkert tog vi oss fram mot klumpen igen. Sen mot slutet stod vi typ där vi stod i början nästan. 

Jävla massa mosh pits vare med! Vilken kläm de blev asså.. och så sjukt varmt!!! Shit, aldrig svettats så jävla mkt. Mne ajg bryddem mig inte. va genomsvetttig och lycklig. Personalen började sedan under konserten komma ut med stora hinkar med isvatten och plast muggar som alla fick dricka. Who fucking cares om nån ahde herpes HAHA. vi var larger than life för nån timma o de va fkn underbart. 

Så jävla svårt att få ner allt jag kände i ord. De va för fkn bra. Mina bilder dock blev iten lika bra xd pubbar några och två videos jag la upp på youtube. Nog om konsreten sen. Nästa och sista del: signering o stuff utanför buss imron!! :D







Lite old songs o Dear maria! :)



Youtube fuckar mina kamera videos -.- massa jäcla hackljud. aja ><

Nästa del tmrw!

Kommentarer
Kajsa

inte undra på du är distraherad med pluggandet?? XD haha saknar skit mycket :( jack liknar paul på den bilden när han nästan hoppar ut i publiken ^^ fan va bra ljuud man fick på inspelningarna av konserten... om man jämför med EMD och alla andra vi vart på.. märks dom inte ha skiitgrejer ATL ;)

2010-08-24 @ 09:57:24
URL/Blogadress: http://twitter.com/kajsahenriksson
andrea

Najs :D

2010-08-25 @ 23:25:00
URL/Blogadress: http://livingthedream.bubbleroom.se/
Linnea

Haha fan va coolt! Sista bilden där man ser Alex och en hand, det är min hand! haha

2010-08-29 @ 01:37:02
URL/Blogadress: http://lilyanlinnea.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0