loll

Jag är inte shitzcho! HAHAH upptäckte bara idag att man kan chatta med sig själv på msn! HAH typ. Kände för att sätta mig vid andra bärbara som ajg inte gjort på typ ett år. Glodde mina gamla bilder. Jävligt underhållande! Såg en bild och dog. HHAHH sexigaste bilden ever! HHAHAH kajsa va klockren. Va tvugen å visa så loggade in på msn från andra datan oxo. O började chatta med mig sj. Bytade färg så de blev ännu roligare! HAHA. Serri ni borde testa! lol
Loool, hahah bland alla mina gamla egopics. Å de pinniga e att de va tagna knappt ett år sen! HAHAH.
Bilden jag skulle visa kajsa: HAHAH

Kommentarer
Kajsa

LOOOL såå visa du dne fulaste bilder veer för alla med >< DUM! ska hämnas.....din första ego pic se ny ut ahha för hårfärgen se ut somd en du ha nu xd

2010-04-19 @ 16:00:40
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
M I M I

jag hjar ocksåp chattat med mig själv xD hahahhaha



sv: haha jag ska dit under jullovet :D till florida.

fast det är inte dom biljetterna jag har bokat till i sommar. kolla i bloggen :D

2010-04-19 @ 17:03:41
URL/Blogadress: http://mmmimi.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0