blåbär e gott

rubrik inget med skitet å göra.
I know, min header e mobbad. lol, men jag va uttråkad. 

Å, jag hatar skolan. Har jag sagt de förrut? Iaf, jag hatarhatarhatar skolan. Tar upp en jävla massa tid. Btw så fick jag mitt 1a ig med sen jag började gymnasiet (okey, fick faktiskt ig på ett oförberett engelska prov den första veckan av 1an.. men de skiter vi i lol de va typ ett test?). Inte förvånad över resultatet, eftersom att jag pluggade i 2 minuter :p Spanska va ämnet. Intresserar mig inte ett skit, räcker med att jag tar mig till lektionerna, eller hur? Gjorde iaf ett omprov idag. Klarade de förvånansvärt! Hade bara tränat i 5 minuter ^^ 3 minuter gör visst stor skillnad xd ahhaha.

Fixade även skallen idag. Slutar tidigt på måndagar (vid halv 1 typ) så drog hem, åt lite data osv. Sen träffa nötterna och dra te Maxi. Köpa cider (PERSIKA!) och cheeze balls till Tojjy. Som tack typ för färgningen av alla oss :p
Fick äääntligen bort min äckliga-organge-gul-blonda färd i underhåret. Färgade lr tonade ju blått/lila ett tag sen, men färgen gick ur väldigt snabbt pga en stark efterbehandling. Men körde i resten av färgburken idag. UTAN efterbehandling. Så färgen klara sig en aaning bättre. Men ser lite cp ut. Typ blå vissa hårstrån xd som reflektera lite silver? och brungul goes almost green. lite röd och brunt blev de oxo! LOL XD
Men bättre än de 'blonda':) hoppas de håller ett bra tag. Ska försöka inte tvätta håret så ofta lol xd

Och Emma färgade rött med slingor. Det röda blev inte såå rött, men va jätefint i sol/dagsljus, men slingorna syntes! Tjockan fixade sitt ljusa underhår med svart färg! Blev asgrymt, båda ^^ 
Nu luktar mitt hår gott och e lent lol xd 

BTW FN ROLLSPEL PÅ ONSDAG-FREDAG. suicide *emocut* hej fula kläder, tråkiga plågsamma långa dagar! -.- suger riktigt hårt. tro mig! de enda bra är att jag lärt mig ett språk LOL XD somaliska! (Y)
Är Somalien tsm med robert och pelle så passade på att lära mig lite av språket oxo! :D AHAH NABADEEY!! de betyder hej. nabadgelyo = hejdå. carabi=arab. lol de e nog de enda jag kan xd HAHA kmr långt på de tre orden xd hahaha. 

Yaoyao, här en bild på håret. Den nuvarande färgen ser inte direkt ut så irl :p blixten som spökar. *buuuuh* ghostsound. Yao, men nu fortsätta med romanin ^^


Kommentarer
rez

fett ball header ju, vad snackar du om!!!

2010-03-15 @ 22:26:13
URL/Blogadress: http://wylmite.blogg.se/
Lisa Trinh

färga mitt med lilly? :D

2010-03-16 @ 20:25:53
URL/Blogadress: http://ttnl.webblogg.se/
Lisa Trinh

sv: tack :) :*

2010-03-17 @ 18:24:51
URL/Blogadress: http://ttnl.webblogg.se/
Lisa Trinh

sv: tacktack :D och jag är ingen einstein -.-

2010-03-18 @ 17:54:57
URL/Blogadress: http://ttnl.webblogg.se/
Kajsa

sv;öhhh öhhh ehm eeehh jaaa pRRREcis HAHAHAH lol det va kul o fota sin skylt (A)

2010-03-18 @ 19:44:19
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0