One great night in only words and pictures. prt 1

I GOT YOUR FUCKING PICTURE I'M COMING WITH YOU. DEAR MARIA COUNT ME IN BITCH.

Okej, from start to finish.. ursäkta om de blir mycket text. Inte mitt fel :)

17/8 då.. vaknade vid 7 och fixade mig inför 1a skoldagen. Nervös och stoked inför konserten! Och lite nästan för skolan, lol. Drog till skolan vid halv 9. Upprop och skit för alla nya klasser. Jag går mer in på skola och min nya klass och så i ett annat inlägg om jag orkar. Iaf, skulle egentligen ha slutat halv 3, men eftersom att bussen till göteborg går vid 13:40 så fick jag gå tidigare. Skippade lunchen och cyklade till Kajsa. Sen gick vi till stan. Köpte lite mat sen på en näästan 2 timmars bussresa. Som va uuhh... 

Anyway. Så vi släpptes av vid Lisebergs station och försökte hitta Brewhouse, där All time low spelar. Sprang runt lite, frågade lite människor och rätt som de va var vi redan framme! Hohoh, sprang som två tjockisar i en chokladfabrik. De var redan ganska mycket folk som väntade där. Så kom det fram en tjej till oss. Hon typ berättade om ett kösystem de hade kommit på. Alla som kom fick en siffra skriven på handen som fungerade som kölapp typ. Så emellanåt fick man typ gå runt o gö va fan man ville. Så jag och Kajsa bestämde oss för att dra på signeringen. (All time low skulle signera på Bengans skivbutik. Fast vi ville ha bra platser till konserten så vi hade tänkt att skippa den. Men eftersom att vi litade på att kösystemet skulle fungera så sprang vi mot Stigbergstorget.) (vetefan vf allt de hamnade inom parantes lol).

Vi hade typ panik och stressade och sprang vartfan vet vi. Visade sig de va sjukt jävla långt ifrån. Typ 2 mil enligt google maps? lol. Men vi fortsatte stressa runt tills vi va typ helt fel. Så till slut frågade vi om vägen till Stigbergstorget på pressbyrån. De var ju ingen väg att gå, så vi tog en spårvagn som han sa på pressbyrån. Asså de va sjukt, allt var sjukt! Sån jäkla storstad kändes som vi var i ett annat land eller nåt. Vi fattade inte hlr hur man betalar. Stod under hela resan och försökte komma på den jävla maskinen. Hade inte hlr tillräckligt med lösa mynt så vi kunde ba betala för en pers... sorry! Sen hoppade vi ut. Såg Bengans och sprang än en gång som två tjockisar fast denna gången till Alltimelow-fabriken. . ;) När vi kom in attackerade vi CD-hyllorna. Köpte två skivor var. Ställde oss i kön lr satt. Vi var så jävla äkcligt svettiga och uuhhh stressade som fan av nån anledning. Vi kom fram typ 16:15 lr nåt, och All time low började signa 5. Så vi satt och fixade vår scrapbook till de snabbt. Bad lite folk i kön skriva på. Och så visade sig det att de två framför oss va två som hade skickat in till vår bok! Kajsa och Isabel. vi typ snackade asmycket med de under väntetiden. Sen... äntligen.. äntligen kom de.

Omg.. jag kan känna samma känsla nu när jag tänker på de som när jag väl stod där.. helt sjukt va det. Jag har aldrig nånsin kännt så. Alla började skrika. Det första jag såg var fina fina Alex längst bort bakom signeringsborden med typ hakan nere, förvånad över hur mycket folk de var i skivbutiken lr nåt. Följt av Jack, Rian and Zack.. Alla dessa känslor for runt mig och knockade mig rakt i skallen. Skrek ut lite. Följt av glädjetårar (tror jag?) haha. Asså allt kändes så overkligt så.. perfekt helt sjukt. Jag Kajsa, Isabel och Kajsa började alla skrika och gråta. Vi hade sagt till varann att vi itne skulle gråta lr vara extrem fangirls. Men allt ba släpptes när de väl klev ut. De blev för mycket på en gång. Jag började skaka och blev helt svag i benen och i hela kroppen. Jag kunde oxo känna hur mitt hjärta plötsligt började klappa extremt fort och hårt. Efter ett tag hade vi lugnat ner oss lite. Sen var de snart vi som stod mitt emot de vid bordet.. Fast de signerade bara en sak.. så valde min Nothing personal skiva. 

Väl framme vid signeringsbordet:


Efter Kajsa och Isabel gick jag och Kajsa fram.. Vi typ ställde oss där. Kajsa sträckte fram vår bok och fick sen äntligen ut:
We made a scrapbook for you. Och så svarade Zack någonting.. hahah han mumlade. De va skitsynd!! Vi hörde inte va han sa. Kajsa hade då fortsatt över till Alex. Och jag väntade på att Zack skulle signa min skiva, men han var upptagen att kolla i boken, haha. Han verkade gilla den! ^^ Sen äntligen hade Zack signat min skivan, skickat över den till Alex. Precis då Alex frågade Kajsa: How you're doin?
Efter att Kajsa svarat, mumblade jag ut 'Freaking out..' Sen drog jag fram min kamera och bad han posa lr något.



Sen frågade jag om en kram och fick de ^^ Sen över till Rian, som va upptagen med nåt xd så kunde inte prata med han haha men hann knäppa en bild.


Sen över till Jack. Där allt gick väldigt snabbt! Hann bara hälsa och ta en bild på honom när han posade ;) Min kamera e kass som in i helvete ibland. Äckligt ljus, men men.



FORTSÄTTNING FÖLJER... börjar bli trött.. :( Sovit typ 3 timmar. Förtsätter ikväll lr imorn!

Kommentarer
Izabell

sv: Klart :DDD Fast såg dem i stockholm ^^ kommer också ladda upp massa bilder och videos när jag kommer hem (Y)

2010-08-18 @ 19:37:45
URL/Blogadress: http://izabelleleonora.blogg.se/
Kajsa

åhh min jack är så fiin! :D det var fett nice, nästa år igen lr hur;)

2010-08-18 @ 22:38:24
URL/Blogadress: http://kajsahenriksson.tumblr.com
Lisa Trinh

omg du har träffat dina idoler :D:D HAHAHA (y)

2010-08-19 @ 11:07:29
URL/Blogadress: http://ttnl.webblogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0