7 dagar kvaar ;)

Jaa, idag, vare skola dååh som vanligt, typ mer än hälften av klassen va borta hela förmiddan. De va på kattegattgymnasiet och kollade och sånt bajs. De ena i klassen va jag, emma, kajsa, jasse, emma, tim och alexander XD ahahahah, va lite tomt men kändes föfan skönt! :D Gjorde SO VG-prov idag. gick typ rätt bra, och skulle egentlign ha engelska prov, men det blev inget av för att vi va så få. Harriettan visste typ inte att så många va borta på kattegatt. Så haahha, jaaa. Och så var dt ju matte. hahaha kajsa o emilio har damp XD ahaha fett cp. HAHAHAH, fan va jag va sugen på glass assåååh -.- sen fortsatte vi med vgprovet på mentorstiden. sen vare bild. shiiit asså! jag kmr inte hinna göra klart min bild!!! :S:S:S:S:SS:S:S:S efter dt skulel vi egentligen gå o käka med bennan o micke (o hoang typ? ) men jaa, dt blev inget... vf? joo, dt blev lite cp. Men men tjockisarna o jag drog dit o vi kökade på donken o det började hagla o blev riiktigt mörkt. sen gick vi in i eurostop och kollade. ASSÅH FAAN, PRESENTFÖRPACKNINGARNA ÄR FETT COOLA! faan, jag vill ha. SEN GICK VI HEM I MÖRKREET OCH HAGEL O REGN!!!! fyfaaan :S . fan mina ben missbildades efteråt, e blev helt röda med äckliga vita utslag ;S men som tuuur borta nu!! D:D:D:
Men nu blire plugg och mUUSIIIIKKKKKK FÖÖRDJUPPNINGEEN (boring som fan assååh)
Men jaa. bajs på dt och hejdå ;)


Kommentarer
kajsa

hahah vilken dag asså XD omg hahah dina ben fifan xd <33

2008-11-20 @ 21:12:04
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Anonym

HAHAHAH TJOCKISKUUUL <33

2008-11-20 @ 21:12:28

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0