1 dag kvar då...

Jaa, sista dan som 14åring då.. ''/ Baajs, jag vill inte ens fylla år... :S Men ajaa dagen då. Skola då som vanligt, hade sovmorgon fö svenskan va inställd så spanska 1a lektion, sen studietimma, so , luch, biologi och idrott XD Asså sikket daaaaaaaaaaaaaaamp alla fick på lunchrasten! FAN kajsa hade ju fan extremt mkt!!! heergud :S Hon e ju fan helt lam i huvet :D hahaha jag satt lixom på bordet med viman lutandes på mina ben så jag inte kunde gå. så  höll hon på att dra min kofta över huvet -.- ( sjukt som fan ) men hon hade FETT KUUL faan äkta daamp!! så börja hon kasta iväg mina nycklar (-.-) så börja hoang stampa på de ( -.-) så börja jag stampa på honom. sen tog jag nycklarna o så flög de iväg igen sen stampa på hoang igen sen flög de in i toan -.- aah så höll det på ett tag -.- sen började vi slå varann ( :P ahahahha ) så sprang vi runt o höll på ATT DÖÖÖ faan skrattade heeela tiden! så sprang på emma o micke som stog o daampade sig (SOMVANLIGT) haahaha, sen tog vi det lite lungt o satte oss vi benny som satt själv ( så syynd .. not) hahah så satte jag o emma mig på varsin sida om benny. o kajsa o micke (kärleksparet) sig på andra. ahah så höll vi på om att du va söta, o att dde kysste varann igår. ahha så stog jasse,ida,vi, hoang, emma, frida ( nånmer?) bakom o snakkade om ''kyssen'' HAHAHAHAH!! sen så gjorde benny något han typ drog in mig o emma nära. så fick kajsa o micke daaamp! HAHA Så kom de på falska saker -.- omg! ASSÅ hon o micke bah satt där o skrek: omg! *lalalalalla* de kysstes. omg benny o lilly hånglade!!!! och det väckte tydligen folks intressen! så hoang ( den dumma) gick på det! LIKSOOOM . OFTAA? kajsa suger på att ljuga o han e tydligen så dum att han gick på dt! HAHAHAHAHA fan skulle sett hans min! ahahah han baha ; '' seriöst? vaa gjorde de? benny?.. '' herruguud :S så DUUM FAAN FICK DAMPP. HAHAHAHAHAHA. jaa sen förstördes det roliga för vi började biologin -.- HAHHA whatever, hahhaha jajaa just dt jaa. gympan hahaha vi körde pinnboll, dt va fan kul uton att jag fick en fettisfot på min fot/ben -.- fett ont dt sved som faan, han skrapade fan nästan upp mitt skinn o han hade inte ens skor på sig! hahahahaha. jaa så va typ min onsdag 16/11 HAHAHA ojojoj, fyller åår imoorn :S jaa jsut dt jaa, Helen fyller oxo år imoorn, 14 år! Grattis till henne! :D
men baajs, palla skola då, vill sooova läänge :(
men jaja dt va allt ;)





Kommentarer
kajsa

1. jag och micke kysstes INTE!

2. grattis på fördelsedagen helen och du!

3. hahahahahah askul när jag kasta dina nycklar o hoang stampade på dom :D

4. askul på gympan!!! :O

5. Jag och micke kysstes INTA för 100000000000000 gången!!!!! :@

2008-11-27 @ 10:30:51
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
Kajsa

svar: haha ja askul dag fan! :D hihi visst ägde mina låtar ;)<3

2008-11-27 @ 20:15:18
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
#electricy

hahaha, grattis på oss två! :D

mina vänner är stöörda xD de är inte alls Erik och EMD överallt, du har inte sett mitt rum xD hahahahah xD hahaha xD

men grattis grattis ;D <3

hey, btw, på din v-bild på bloggen, är de din telefon?! :O

För jag har oxå en sån! :D

2008-11-27 @ 20:30:12
URL/Blogadress: http://helenluu.blogg.se/
Fatma

Grattis i efterskott ;)

2008-11-30 @ 16:13:48
URL/Blogadress: http://fatmas.blogg.se/
Felicia

svar: tack du med!



grattis på födelsedagen! :)

2008-12-01 @ 19:00:22
URL/Blogadress: http://greendaygirl.blogg.se/
kajsa

svar: jaa den är asfin den bilden!!

2008-12-05 @ 22:09:26
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0