flashbacks-

Aa, nu är det inte mycket kvar av 2008. I en snabb överblick över detta året så känner jag mig riktigt glad. Detta året är ett speciellt år för mig, detta äret kommer jag att minnas. Mycket har hänt, både positiva och negativa stuff. Men det jag först och främst minns det är alla fiinfina minnen, allt bra och roligt! Det allra första jag tänker på är alla EMD-minnen. Mycket mycket mycket fina minnen <3. Under detta år har jag hunnit se EMD 3 gånger. 3 UUUNDERBARA gånger! Först i Autoheat, Halmstad ( 17/2 )- BÄSTA DAGEN EVER ELLER VAD?! <3 Andra gången på Shcools Out, Halmstad ( 11/ 10 ) - Bästa kvällen / natten <3. Och senaste gången, för lite mer än 5 månader sedan.. i Borås ( 17/7 ) - Denna dagen va nog den bäst dagen i mitt liv... <3 Jag minns oxkså mycket väl första gången jag fick träffa Darin och Agnes. Båda 2 på samma dag! Det kunde inte bli bättre! Jag minns väl allting som hände... 21/12 <3 Men dett året har jag även blivit bra vän med Micke och Benny! Och det är jag evigt tacksam över! Sedan 6:an har vår ( min, Emmas & Kajsas ) vänskap med de svajjat lite... Ibland hatade vi de, ibland lite desperat vilja vara med de. Men nu. Nu kan det väl inte bli bättre, när det gäller vänskap. I skolan är vi alltid med varann, varje rast, varje lunch. Och det är jag glaad över. Vi har blivit bra vänner. Jag vill till och med kalla de för bästisar, men. Bästisar, och bästisar.. Bästisar är vi inte. ÄN. Och Hoang... han är väl påväg mot samma väg som Benny och Micke (?). Men annars har vi kommit Jasse, Emma Ö, Ida och Frida så mkt närmre. Förrut pratade vi bara skolstuff nu kan vi snacka om allt möjligt. Och det är jag faktist också mycket glad för! Annars har jag kontakt med några jag lärt känna via nätet. Men det verkar så schysst så :) En vän som vi först snackade med på nätet som vi sedan har träffat är Sanna. Och h*lvete vad glad jag är för det! Med Sanna har jag fått många bra minnen. Alla otroligt roliga. Men annars i skolan så har det gått bra, eller (?) Haha, i slutet av 8:an va ju lite.. skakigt. Dlutade med pissiga betyg men nu efter första terminen av 9:an så känner jag mig riktigt nöjd över vad jag har presterat! Annars så har det varir finfint, hackat upp sig lite här och där. Men det har fixat sig.

Jag hoppas att ditt 2008 lika bra som mitt eller till och med varit ännu bättre och att 2009 kommer bli det bästa året någonsin!














                                       







Kommentarer
MissKajjs

åhh lipa nästan när jag läser allt som ha hänt! :( Sen ser man alla bilderna :/ Asså det ha vart helt fucking sjukt bra detta året! Fan första dagne med killarna i biblan va askul haha :D<<3

2008-12-30 @ 21:31:52
URL/Blogadress: http://missobsessive.blogg.se/
sannazhang (v.

det kmr bli fler minnen ! <33

2008-12-30 @ 23:06:37
URL/Blogadress: http://sannazhang.blogg.se/
Anonym

omg jag kommer döö hoppas det blir bättre annars slå jag ner mig själv :S <33

2008-12-30 @ 23:06:40
emma

det va jag hihih

2008-12-30 @ 23:07:37
URL/Blogadress: http://bittersweetgirl.blogg.se/

Vad ville du säga?

Namn:
Stamkund?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0